3c Bilişim yazılım hizmetleri
web tasarım ve yazılım hizmeti
Şifrenizi unuttuysanız buraya tıklayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.
3c Bilişim web tasarımı ve yazılım hizmetleri
3c Bilişim Facebook
3c Bilişim Twitter
3c Bilişim Müşteri Hizmetleri

CRM Uygulamaları

3C Bilişim CRM Uygulamaları ile farkı yaşayacak, karlılığınızı artıracaksınız...

İdeal bir CRM çözümü, çalışanlarınızın müşterilerle iletişim kurma ve birbirleriyle çalışma yolunu kolaylaştırmalıdır. Kullanılacak CRM yapısının doğruluğu iş verimini artıracaktır.

CRM modülleri firmaya/ihtiyaca özel olarak geliştirilecektir. Bunun için tarafınızla yapacağımız toplantılarda sektörünüz, ürün ve hizmetleriniz, beklentileriniz ve hedef kitleniz gibi detayların kesinleştirilmesi neticesinde CRM yapısı ve şeması belirlenecek ve bu doğrultuda aşağıda belirtmiş olduğumuz kriterler doğrultusunda bir yapı ortaya çıkartılacak ve kullanımınıza sunulacaktır.

CRM Nedir?

Customer Relatioanship Management' in kısaltılmışı olan CRM' in Türkçe' si Müşteri İlişkileri Yönetimi' dir.

Aşağıda size özel olarak geliştirilmesi planlanan CRM uygulamasında hedeflenecek olan maddelere değinilmiştir;

  • İŞİNİZİN YÖNETİMİ

CRM modülü müşteri ilişkilerini yönetme amacıyla oluşturulacaktır. Müşterilerinize ait e- posta hesapları, toplantılar, kullandıkları yada kullanmayı düşündükleri ürünler, müşterilerinize ait verilere hem kolayca erişimin sağlanması hem de alınacak geri dönüşümlerin işlenmesi ile bu verilerin potansiyel müşterileri ayırt etmede kullanılması için gerekli ve önemlidir. Verilere ulaşım ve işlenmesindeki yöntemlerin kullanım kolaylıkları açısından tasarlanması, minimum zaman dilimi içerisinde maksimum veri alışverişinin sağlanması açısından öneme sahiptir.

  • SATIŞ ORANLARININ İYİLEŞTİRİLMESİ

CRM Satışta işe yarayan ve yaramayan öğelerin tespit edilmesi ve dolayısıyla satış oranlarının iyileştirilmesi için kullanılmalıdır. Potansiyel Müşteri ile fırsat yönetimleri, satış akışlarının yönetimi, rakiplerinizin takibi için ayrı bir öneme sahip olacaktır. Bunun için gerekli veri alanlarının oluşturulması sağlanacaktır.

  • NİTELİKLİ MÜŞTERİNİN AYIRT EDİLMESİ

Firmanıza en çok para kazandıracak olan faktörlerin fiyatların yüksekliği mi, yoksa en az eforla para kazandıran yöntemler mi olduğunun belirlenmesi, müşterilerin sosyo/ekonomik durumları, alışkanlıkları vs verilerinin tutulması ve bu verilerin işlenmesi ile hedeflenecek kitlelerin belirlenmesi amacı güdülecektir.

  • MÜŞTERİLERİNİZİN BİLGİLENDİRİLMESİ

Haber/duyurularınız ile yeni ürün ve servisleriniz hakkında müşterilerinizin yada müşteri adaylarınızın otomatik olarak bilgilendirilmesinin sağlanacağı altyapı oluşturulacaktır. Bu sayede ekstra bir efor sağlanmadan kitlelere erişim sağlanması amaçlanacaktır.

  • ÜRETKENLİĞİN/VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASI

İş adımlarının tek bir platform üzerinden yönetilerek –ki bu çok sayıda işlevin iconlarına tıklanmak suretiyle popup olarak bilgi ekranlarının açtırılması ve güncel verinin kaydedilmesi sağlanarak- zaman ve emekten tasarruf edilmesi hedeflenecektir. Birimler arasındaki veri iletişiminde de bu hedefler gözetilecektir.

  • BİLGİNİN SATIŞA DÖNÜŞTÜRÜLMESİ

CRM modülü, doğru analitik yapısı ve kullanım kolaylığıyla müşteri datasının kullanılabilir ve eyleme dönüşebilir olması hedeflenecektir.  Bu şekilde bilgnin kâra dönüştürülmesi ve  müşteriyle olan ilişkilerinizin düzenlenmesi ile katma değerler elde edilmesi hedeflenecektir.

 

CRM Genel Özellikleri;

 

Ürün & Hizmet Yönetimi

  •      Ürün & Hizmet Hareketleri
  •      Ürün & Hizmet Hareket Yönetimi
  •      Tedarik Zinciri
  •      Teklif Yönetimi
  •      Satınalma Sipariş Yönetimi
  •      Satınalma

 Sipariş Yönetimi

  •      Sipariş Alma
  •      Sipariş Yönetimi

 Irsaliye-Fatura

  •      Irsaliye Fatura Yönetimi

 Finans Yönetimi

  •      Cari
  •      Çek-Senet
  •      Banka   
  •      Kasa

Bayi & Abone Yönetimi

  •      Bayi & Abone Hareketleri

 İnsan Kaynakları

  •      İnsan Kaynakları Yönetimi
  •      Kontak ve Kontak Yönetimi
  •      Kontak Hareket Analizleri

 Gelişmiş Raporlama

Kelimeler: CRM Nedir, CRM Uygulamaları, CRM Entegrasyonu.

 

COPYRIGHT © 2012 3C BİLİŞİM WEB TASARIMI VE YAZILIM HİZMETLERİ - ALL RIGHTS RESERVED